Menu

0

рсд0.00

Search
Generic filters
Exact matches only

Uslovi Poslovanja

Opšti uslovi poslovanja

Internet prodavnica autodeloviprodaja.com je informacioni sistem namenjen predstavljanju i prodaji auto delova i opreme renomiranih svetskih proizvođača za sva vozila.

Ovaj dokument definiše Opšte uslove poslovanja, odnosno prodaje auto delova i opreme koju vrši Autodeloviprodaja sa sedištem na adresi Slobodana Lale Berberskog bb, Beograd, Republika Srbija, Tel: +381 64/2214005, (u daljem tekstu „ uslovi poslovanja“, “uslovi“).

Upotrebom ovih internet stranica saglasni ste sa primenom pravila propisanih Opštim uslovima korišćenja sajta, Politikom privatnosti, Politikom upotrebe kolačića, a poručivanjem i kupovinom auto delova i sa Opštim uslovima poslovanja.

U skladu sa važećim propisima i shodno poslovnim potrebama, Autodeloviprodaja , može vršiti izmene i dopune navedenih politika i uslova. Svaka izmena ili dopuna ovih uslova i politika primenjivaće se od dana objavljivanja na internet stranici, stoga svim korisnicima preporučujemo da pre korišćenja usluga ovog sajta pročitaju i upoznaju se sa istima.

U postupku ugovaranja internet (on-line) kupovine putem Interneta, korisnik (kupac) je dužan da pruži istinite, potpune i tačne podatke te da na sva pitanja odgovori ispravno i tačno.

Za unos nepotpunih, neispravnih ili netačnih podataka dobijenih od strane korisnika/kupca, u postupku internet kupovine, Autodeloviprodaja. neće snositi odgovornost. Kupac snosi odgovornost za tačnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i/ili kupovine.

Dostupnost proizvoda i usluga

Molimo Vas da imate u vidu da usled potražnje za određenim proizvodom i promenama u zalihama proizvoda, menjaju se i podaci o dostupnosti određenog proizvoda, te se isti mogu razlikovati od informacija objavljenih na internet stranicama.

Autodeloviprodaja zadržava pravo da u bilo kojem trenutku iz prodaje povuče bilo koji proizvod. Takođe zadržava pravo da promeni, pravovremeno obustavi ili prekine pružanje usluge internet prodaje.

Željene proizvode možete poručiti:

  • elektronskim putem – on-line kataloga tj. naloga za kupovinu,
  • putem e-pošte: autodeloviprodajabg@gmail.com ili
  • putem telefona +381 642214005

shodno cenovniku istaknutom u ovoj internet prodavnici.

REGISTRACIJA, PRAVLJENJE PORUDŽBINE I KUPOVINA

Registracija – podaci

Svako lice, koje poseti sajt ima mogućnost registracije, odnosno pravljenja korisničkog naloga koji mu omogućava da na osnovu istog prati određene proizvode kao i dosadašnje kupovine, te ubrza sam postupak svakog narednog poručivanja na način da ne postoji potreba ponovnog unošenja neophodnih ličnih podataka. Više o politici privatnosti pogledajte ovde.

Kupac ima mogućnost da svoje porudžbine prosleđuje bez prethodne registracije na sajtu.

Ako Kupac odabere opciju poručivanja (kupovine) bez registracije, on je dužan uneti podatke koji su neophodni kako bi porudžbina bila obrađena i procesuirana. S tim da, u navedenim slučaju, kupac prilikom sledeće kupovine u našoj internet prodavnici ne može odmah i neposredno koristi ranije unete podatke ili podatke pregleda detalja svojih ranijih porudžbina, već mora ispočetka sprovesti celokupan postupak unošenja podataka i poručivanja.

Kupac koji je izvršio proces registracije, prilikom sledeće kupovine unosi samo korisničko ime i lozinku, te ima mogućnost pregleda i izmena svog naloga, adresa dostave, pregleda istorije porudžbina kao i status istih. Svojom registracijom na našem sajtu, kupcu je omogućeno brže administriranje porudžbina.

Porudžbina

Porudžbina putem sajta je moguća za sve proizvode koji pored naziva, fotografije i drugih naznačenja postoji i dugme “DODAJ U KORPU”. Porudžbina se ostvaruje klikom na dugme i na taj način željeni proizvod dospeva u korpu. Sadržaj korpe Kupac može pregledati, menjati i poručiti.

Kada proverite da li u svojoj korpi imate sve proizvode koje želite da kupite, kliknite na dugme “Nastavi sa plaćanjem”. Ovde će Vam izaći forma gde treba da upišete Vaše podatke za isporuku proizvoda, možete da vidite koliko će Vas koštati porudžbina sa troškovima dostave, te kolika je ukupna svota koju treba da platite po preuzimanju porudžbine. Klikom na dugme “Poručite” završićete postupak poručivanja i istu nam proslediti.

Postupak obaveštavanja o kupovini:

Po završetku pravljenja porudžbine kupac automatski dobija mail sa svim podacima o porudžbini, što je potvrda da je porudžbina uspešno obavljena. Zatim prodavac pregleda porudžbinu, proverava dostupnost proizvoda i kupac dobija još jedan mail sa potvrdom da li je porudžbina prihvaćena ili nije. Ako je prihvaćena istog dana artikli se pakuju i predaju kurirskoj službi. Ako je porudžbina napravljena subotom, nedeljom ili drugi neradni dan – biće poslata prvog narednog radnog dana. Ako porudžbina nije prihvaćena ili neki od artikala slučajno nije na stanju, kupac se poziva telefonom zbog dogovora o izmeni porudžbine, odnosno odabiru nekog drugog/sličnog artikla ili kako već kupcu bude najviše odgovaralo. U slučaju da se cena u vreme obrade promenila, prodavac se obavezuje da će pokušati ponuditi korisniku nižu cenu ili ponuditi odgovarajuće rešenje koje bi bilo zadovoljavajuće za obe strane.

Autodeloviprodaja nastoji da isporuči sve proizvode koje je Kupac poručio, ali zadržava pravo da odbije porudžbinu u slučajevima više sile ili kada je izvršenje ugovorne obaveze znatno otežano. U slučajevima kada dođe do odbijanja porudžbine, Kupac će o tome biti obavešten u roku od 3 radna dana po slanju potvrde o primanju Porudžbine;

CENA

Sve cene istaknute u internet prodavnici iskazane su u domaćoj valuti — dinar (RSD) i uključuju PDV. *troškovi dostave ne ulaze u cenu proizvoda.
Proizvodi se naplaćuju po cenama koje važe na dan poručivanja. Cene, uslovi plaćanja i akcijske ponude važe isključivo u trenutku poručivanja i mogu se promeniti bez prethodne najave. Nastojimo da cene navedene na sajtu budu tačne i ažurne, međutim može doći do greške ili odstupanja.
U slučaju da se cena proizvoda promeni za vreme obrade porudžbine, ili cena na internet stranicama iz bilo kojeg drugog razloga ne bude odgovarala stvarnoj ceni proizvoda ili usluge, kupcu će biti omogućeno da odustane od kupovine, odnosno da potvrdi novu, promenjenu cenu.
Troškovi isporuke biće obračunati na osnovu načina isporuke, dimenzija, težine paketa i adrese isporuke, shodno aktuelnim poštanskim cenama i cenama angažovanih kurirskih službi.

Plaćanje

Plaćanje robe vrši se prilikom isporuke (plaćanje pouzećem).

Dokaz o kupovini

Prodavac izdaje račun na trajnom mediju (papiru), što je validan dokaz o kupovini.

Rok isporuke i troškovi – dostava

Nakon podnošenja porudžbine, za isporuku robe potrebno je od 1 do 5 radnih dana, u zavisnosti od ažurnosti kurirske službe. Rok isporuke teče od prvog narednog radnog dana po potvrđivanju porudžbine.

Poručene proizvode na Vašu adresu doneće kurir. Isporuka na teritoriji R. Srbije vrši se kurirskom službom.

Za poručene proizvode naplaćuju se dodatni troškovi isporuke koji se automatski dodaju na iznos Vaše porudžbine.

U nastavku možete videti cene dostave:

Masa (kg)           Rok uručenja             do 12h cena (din)                do 19h cena (din)

do 0,5                                                      250,00                                   200,00

preko 0,5 do 2                                       300,00                                   250,00

preko 2 do 5                                           390,00                                   340,00

preko 5 do 10                                         510,00                                    460,00

preko 10 do 20                                      700,00                                   660,00

Više o cenama dostave i u cilju pojašnjenja i ažurnosti istih možete se informisati ovde http://www.postexpress.rs/struktura/lat/cenovnik/cenovnik-unutrasnji-saobracaj.asp

U slučaju da proizvod trenutno nemamo na stanju, rok isporuke ne može biti duži od 30 dana od dana poručivanja. U slučaju da se proizvod ne nalazi na zalihama duže od 30 dana, postoji mogućnost da se rok isporuke produži, ali isključivo posle telefonske konsultacije sa kupcem.

Dostava

Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da pregledate paket – da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod neispravan, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite. Ako primetite oštećenje kada ste već preuzeli pošiljku i kada je kurir otišao, dužni ste da u roku od 24h pozovete kurira i sa njim napravite zapisnik o oštećenju robe. Posle isteka roka od 24h reklamacija nije moguća. Molimo Vas da nas o istom obavestite na broj telefona + 381 64 2214005 ili na email: autodeloviprodajabg@gmail.com

Ukoliko je pošiljka, naizgled, bez oštećenja, slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Dužni ste da u skladu sa načinom plaćanja – “plaćanje pouzećem”, kuriru platite navedeni iznos.

Svaka pošiljka pokušava da se uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je, ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti pošiljaocu. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovorili se o ponovnom slanju.

UGRADNJA I MONTAŽA AUTO DELOVA

Pre bilo kakvih radnji montaže/podešavanja/ugradnje artikala proverite adekvatnost proizvoda. Povraćaj već montiranih, lakiranih ili oštećenih artikala nije moguć.

Preporuka je da auto delove kupljene putem našeg sajta ugradi/montira isključivo ovlašćeno lice (serviser/majstor) koji ima registrovanu delatnost za ugradnju/montažu isporučene vrste auto delova. U suprotnom Prodavac nije u obavezi prihvata reklamacije isporučenog dela.

Prodavac neće snositi posledice pogrešne ili nepravilne ugradnje isporučenog auto dela, i to štete koja može nastati po kupca u vidu oštećenja na isporučenom delu ili samom vozilu, kao i troškove ugradnje novog auto dela ili popravke vozila usled nepravilnog rukovanja ili ugradnje neodgovarajućeg auto dela.

U slučaju reklamacije već ugrađivanog dela, morate priložiti dokaz o stručnoj ugradnji i opis greške (kvara) overen od strane ovlašćene osobe servisa koji je vršio ugradnju.

Kupac gubi pravo na reklamaciju ako je došlo do oštećenja krivicom kupca, nestručnom montažom ili na drugi način nezavisan od uticaja prodavca ili proizvođača.

SAOBRAZNOST ROBE I REKLAMACIJE

Saobraznost robe

Za sve proizvode kupljene od Autodeloviprodaja primenjivaće se pravila i rokovi saobraznosti u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

Ako isporučena roba nije saobrazna Ugovoru, kupac ima pravo da izabire: da nesaobraznost robe prodavac otkloni opravkom ili zamenom. Shodno zakonskim odredbama, u određenim situacijama kada otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom nije moguće, potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora.

Za dodatne informacije možete nas kontaktirati na dekissangyong@gmail.com ili telefonom na broj : + 381 64 2214005

Pravo na odustanka od kupovine

Na osnovu Zakona o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) – kupac ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana od dana isporuke robe, o navedenom obavesti prodavca, te vrati robu najkasnije 14 dana od podnetog obaveštenja.
Obrazac za odustanak možete preuzeti OVDE

U slučaju raskida ugovora kupac je u obavezi da robu vrati u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i znakova da je roba korišćena. U suprotnom Kupac je odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe, te prodavac shodno zakonskim odredbama nije u obavezi da kupcu vrati primljeni iznos kupoprodajne cene ( u celosti ili delimičnom iznosu). Troškovi vraćanja robe padaju na teret kupca.

U slučaju raskida ugovora od strane kupca u navedenom roku, prodavac je dužan da kupcu vrati primljeni iznos kupoprodajne cene u roku od 14 dana od dana prijema jednostrane izjave kupca o raskidu ugovora. Kupac robu mora vrati, poštom ili putem drugih dostavnih službi na adresu sa koje mu je artikl upućen ili na drugi način u dogovorom sa prodavcem. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava sve dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu prodavcu, u zavisnosti od toga šta nastupa prvo, osim u slučaju kada je prodavac ponudio da sam preuzme robu. U slučaju povrata robe u napred navedenom roku, kupcu će na račun koji je naznačio u obrascu ili shodno dogovoru, biti vraćen novac, bez obzira na način na koji je kupac izvršio plaćanje robe.

Jednostrani raskid ugovora

U slučaju jednostranog raskida ugovora, roba mora biti neoštećena, u originalnom, neoštećenom pakovanju i u istoj količini.

Shodno odredbama Zakona o zaštiti potrošača kupac je odgovoran za svako umanjenje vrednost kupljenog artikla (proizvoda), a koje je rezultat neadekvatnog rukovanja kupljenim proizvodom.

Stoga Vam preporučujemo da:

  • dobro pogledajte karakteristike proizvoda koji su navedeni u ponudi na Internet stranici prilikom izbora proizvoda, u slučajevima nejasnoća kontaktirate nas;
  • ukoliko prilikom isporuke uočite da je ambalaža oštećena, nemojte preuzimati proizvod (osim ukoliko niste pismeno pristali da Vam se isporuči proizvod sa oštećenom ambalažom), nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati u Autodeloviprodaja, jer se u suprotnom smatra da ste preuzeli proizvod sa neoštećenom ambalažom;
  • ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanja jer oštećena ambalaža umanjuje vrednost artikla;
  • pregledajte proizvod, ako ima vidljivih oštećenja (npr. slomljen je deo, ogreben proizvod, što je nastalo uslede transporta ili krivog skladištenja) što pre nas obavestite i vratite proizvod, bez da ste ga koristili, jer svako dalje rukovanje proizvodom umanjuje vrednost proizvoda;
  • ako proizvod nema vidljivih oštećenja, pregledajte proizvod, njegovu prirodu, obeležja i funkcionalnost (npr. aktivirajte uređaj na struju ili bateriju, pregledajte odgovara li krovna kutija ili nosač vašem vozilu kod ovlaštenog auto servisa) i ako niste zadovoljni proizvodom možete ga vratiti, ali nemojte proizvod koristiti, njime rukovati, jer svako dalje rukovanje proizvodom umanjuje vrednost proizvoda.

Rukovanjem/korišćenjem proizvoda smatra se isprobavanje ugradnje delova, skidanje sigurnosnih čepova, lomljava sigurnosnih poluga i sl.. Neadekvatno rukovanje proizvodom umanjuje vrednost proizvoda

Autodeloviprodaja moli kupce da obrate posebnu pažnju na određene artikle i specifična svojstva pojedinih proizvoda kao što su: kvačila, diskovi, klipovi i delovi motora za koje zbog njihovih karakteristika nije moguće proveriti njihovu funkcionalnost bez rukovanja proizvodom npr. montiranja/stavljanja u funkciju/sastavljanja. Neadekvatnim rukovanjem Autodeloviprodaja neće biti u mogućnosti izvršiti povrat kupoprodajne cene (u celosti ili delimično) jer sama provera funkcionalnosti umanjuje vrednost proizvoda, tj. stanje proizvoda nepovratno se menja.

Preporučujemo kupcima da za proizvode koje je potrebno montirati/pustiti u rad obavezno kontaktiraju ovlašteni servis jer bez toga će svaki nepravilno montirani/pušten u rad proizvod spadati u kategoriju oštećenog proizvoda.

Po podnetom zahtevu, u svakom individualnom slučaju, Autodeloviprodaja vršiće procenu oštećenja, odnosno umanjenja vrednosti proizvoda, koja će se odraziti na procente umanjenja iznosa povrata novca kupcu uslede umanjenja vrednosti proizvoda.

Dodatna uputstva u slučajevima slanja robe:

  • Kako bi ste izbegli nepotrebne troškove slanja usled odbijanja proizvoda od strane dobavljača ili nas, na e-mail : autodeloviprodajabg@gmail.com nam pošaljite uslikani proizvod (deo i ambalažu). Pregledaćemo slike i odgovoriti da li vaš proizvod ispunjava uslove za povraćaj novca.
  • uz proizvode koje vraćate molimo vas da pošaljete kopiju računa i popunjen obrazac za odustanak od ugovora
  • molimo vas da na odgovarajući način pripremite proizvode za transport da se ne bi oštetili u toku transporta. Potrebno je da originalnu ambalažu upakujete u još jednu transportnu ambalažu da se originalna ambalaža ne bi oštetila u toku transporta.
  • preporučujemo vam da koristite usluge dostavne službe koja omogućava praćene pošiljke

Reklamacije, žalbe i sporovi

(1)   reklamacije na oštećenje u transportu

Od velikog je značaja da sva oštećenja u transportu, vidljiva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporučuje robu, kako bi kurir sačinio Zapisnik o oštećenju robe. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe, pozivom na telefonski broj + 381 64 2214005, ili slanjem e-mail-a sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na autodeloviprodajabg@gmail.com sa opisom uočenog oštećenja.

(2)    reklamacije na vrstu robe ili pogrešne podatke

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja paketa ustanovili da isporučena roba ne odgovara poručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom na broj + 381 64 48 00 177, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na autodeloviprodajabg@gmail.com i opišete kakav problem imate, kako bi smo Vas kontaktirali.

Molimo Vas da nam u postupku reklamacije dostavite popunjeni Reklamacioni list, koji možete preuzeti OVDE, uz istovremeno dostavljanje robe koja je predmet kupoprodaje i primerak računa.

Postupak reklamacije

U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju telefonskim i/ili pisanim, elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste. Izuzetak je tehnička roba za koju je rok za rešavanje reklamacije 30 dana.

Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći u cilju sporazumnog rešenja svih sporova.

U slučaju opravdanosti reklamacije, kupac ima pravo da bira da nesaobraznost robe prodavac otkloni opravkom ili zamenom. U zakonski predviđenim slučajevima, ako otklanjanje nesaobraznosti nije moguće, potrošač ima pravo na odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora.

Ukoliko se ne postigne dogovor između prodavca i kupca, Zakonom o zaštiti potrošača predviđena je mogućnost vansudskog rešavanja sporova. U suprotnom nadležan je sud u Beogradu.

Isključenje od odgovornosti

Prodavac će uložiti maksimalne napore da postavi ispravne i ažurne podatke na svoje internet strane. Međutim, karakteristike proizvoda, a naročito zalihe i cene na tržištu se mogu brzo menjati, tako da prodavac ne uspe pravovremeno da ispravi podatke na internet stranicama. U tom slučaju, prodavac će obavestiti kupca o izmenama i omogućiti mu da otkaže porudžbinu ili odabere drugi artikal.

Sve fotografije proizvoda su simbolične i ne predstavljaju svojstva proizvoda.

Ostalo

Autodeloviprodaja. zadržava pravo promene uslova poslovanja. Izmenjeni uslovi poslovanja stupaju na snagu odmah nakon izmene i primenjivaće se na sve buduće porudžbine.
Korišćenje naziva brendova i žigova služi isključivo radi naznačenja namene robe, rezervnih delova i pribora, shodno član 54 stav 3 Zakonu o žigovima (“Sl. glasnik RS”, br. 6/2020).

Ažurirano: jun 2020

X